9 תשובות
לא ממש אכפת לי
לשרת זה זכות לא חובה
נוראי.
ממשלה אנטי ישראל, אנטי ציונית.
ממשלה וקואליציה שמחריבים את מדינת ישראל.
והוא עדיין לא עבר.
הוא עבר רק קריאה ראשונה. יש עוד קריאה שנייה ושלישית.
צורה למדינה...
מוכיח כמה הממשלה שמה ז*/ על המילואמנקים והחילונים ומעודדת בטלה.
זה ימין? אפילו לממשלה ערבית היה אכפת יותר מבטחון המדינה
הוא לא עבר, אלא רק את הקריאה הראשונה.

את הצעת החוק הזה הציע גנץ.

"סרבנות" מי שקרא לסרבנות אלו בריוני קפלן.

במשך שנה שלמה קראתם לסרבנות ואפילו עכשיו אתם קוראים, אבל שמדובר בחרדים פתאום כל כך חשוב לכם, פשוט צביעות.

המגזר החרדי הוא המגזר המתנדב ביותר המדינה, וכל ארגוני החסד החרדים חוסכים למדינה מיליארדי שקלים.

הערבים לא מתגייסים ולא מתנדבים כמו החרדים, כל מה שכתבתה הוא טקסט שנאה.
אנונימי
^^
אתה מתכוון למילואמנקים שקראו לסרבנות?

העובדות מראות שרוב החיילים שנהרגו הם דתיים ומתיישיבים, והם המגזר הכי קרבי שיש בצה"ל.

הם מעולם לא קראו לסרבנות, לך אין זכות להטיף על גיוס.
אנונימי
יפה, עושים סקר מי מת ב7.10 ימנים או שמאלנים
עכשיו תחרות מי מת יותר..
באמת לאן המדינה הזאת מתדרדרת.

וכן, אנשים שלא רוצים לשרת תחת דיקטטורה זה לגיטימי, וברגע האמת כולם באו וה7.10 הוכיח מי הלך ראשון, והוא גם הוכיח מי טיפל יותר טוב בדברים, זה לא המדינה, אלא איזה ארגון קטן בשם אחים לנשק.

ובנתיים יש מגזר 1 שלא מוכן להתגייס ועליו מדברים כאן
פתאום זה לא טוב? אבל שהערוץ 12 חילק את החטופים לפי דעות פוליטיות, זה עבר יפה מאוד.

מדברים פה על סטטיסטיקה, והסטטיסטיקה אומרת שמתיישבים ודתיים מסתכנים פי כמה.

"וכן, אנשים שלא רוצים לשרת תחת דיקטטורה זה לגיטימי"

1. הרפורמה היא לא תביא דיקטטורה, כי שמוכח.
2. הסרבנות פגעה קשות בהתרעה של ישראל מול חמאס, וזה אחד הגורמים המרכזיים שחמאס תקף דווקא עכשיו. לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה, אפילו הרמטכל אמר את זה.
3. זה לא לגיטימי זה גרם ל-1,400 אנשים למות, ולמאות חטופים.

"ברגע האמת כולם באו וה7.10 הוכיח מי הלך ראשון, והוא גם הוכיח מי טיפל יותר טוב בדברים, זה לא המדינה, אלא איזה ארגון קטן בשם אחים לנשק."


כמה אופייני למחאה לומר שהם עשו הכל והם עשו הכי הרבה, תכתוב ליוטיוב סיפורי גבורה תראה המון אנשים שבאו לעזור לדרום, אבל הם באו באמת כדי לעזור, ולא לעשות גם רווח פוליטי.

אחים לנשק שיש להם אשמה לא קטנה, גם שהם עזרו הם היו חייבים להדביק מדבקות על הציוד כדי שצה''ל יבין מי היחיד ש-"עזר".

אלמוג כהן מעצומה יהודית ישר באה לעזור לעוטף, ויש עוד המון אנשים, שהתקשורת שלך לא מדברת על זה.

ואם נבדוק ונגלה שרוב אנשים שבאו לעזור היו דתיים ומתיישיבים, גם כאן תגיד שמדינה מידרדרת?

צביעות כבר אמרנו?

"ובנתיים יש מגזר 1"

אמירה שקרית, כבר אפלת את הערבים משירות צבאי, אשר אפילו התנדבות לא עושים כמו החרדים.
אנונימי
שואל השאלה:
גנץ הציע את החוק לא תחת מלחמת קיום
עקובה מדם, אלא שעדיין חיינו באשליה שהצבא הקטן מספיק, ש רבים מקריבים את כל עולמם בשביל המדינה
אם אז היה קריאות לסרבנות אז עכשיו צריך להיות סרבנות
הממשלה האנטי ציונית העוכרת ישראל נתנה לזה לגטימציה
נראה את המדינה מול מחבלי חמאס בלי חיילים ובלי צבא
ושאלוהים יעזור להם
בושה בושה בושה
אנונימית