4 תשובות
לא לא רק את , הכל בסדר מותר לבכות
Op0
לא,לא רק את ככה
זה כואב לכולנו
לא רק את
אבל צריך להגיד תודה להשם שאלה לא חיילים מהתא המשפחתי הפרטי שלנו
זה העם שלנו, אבל תודה להשם שזה לא אח שלי
צריך להוכיר, לזכור ולכבד, אבל אי אפשר להיכנס לאבל על כל אחד שנופל