10 תשובות
יפהה
לא אוהב אותו כל כך...
יש שני ילדים (אחד בשכבה ואחד בכיתה שלי) שקוראים להם תומר והם מעצבנים אותי.. אז קשה לי להגיד משהו טוב על זה -_-
נחמד:)
בעכס
אנונימי
שם יפה: )
שם מדהים חחח גם דומה לשלי (:
אעראערארעראררערער.
אנונימי
שם מושלם!
באותו הנושא: