12 תשובות
תמשיכי להתחזק
תמיד כשרוצים לעשות אקסטרה ולהתקרב לה' הוא מעמיד אותנו בניסיון כדי לראות אם אנחנו באמת רוצים ומספיק חזקים, את מסוגלת לעמוד בניסיון!
תעשי מה שמרגיש לך נכון
וזה דוחה מצדם שהם מזלזלים בך ובדרך שלך
שואל השאלה:
קשה לי זה חברות של מעל 16 שנים (עם החברה הזאת)
אנונימית
ברור שזה קשה ותסבירי להן גם שזו הדרך חיים שבה בחרת
אנונימית
להתעלם... זה לא בסדר שהן שופטות אותך בגלל זה
תמשיכי
קודם כל ממש כל הכבוד לך ה' בודק אותך עכשיו ואת תקבלי כזה שכר בשמיים הוא מסתכל עלייך וכל כך גאה בך ושמח בך אני מסכים שזה קשה קשה מאד אפילו ואני מקווה באמת שהחברות שלך ידעו להעריך את זה כמו שמגיע לך, אשרייך!!!!
זה יעבור להן מנסיון

שהן יראו שזה חשוב לך ושזה ממש חלק ממי שאת הן יפסיקו - ואם לא, הן כנראה לא צריכות להיות בחיים שלך


תהי בטוחה שלפחות את עושה את רצון אבינו שבשמיים ומשמחת אותו- וזה הכי חשוב בעולם

כל הכבוד לך המון בהצלחה❤
תנתקי איתן קשר
מי שאוהבת אותך ורוצה להיות חברה שלך תקבל אותך איך שאת
אשרייך אלופה כל הכבוד
תמשיכי בדרך שלך בלי להקשיב לאחרים
אנונימית
לדעת שאת עושה את הדבר הנכון ולא הן, "להתדרדר" - זה דווקא לעשות את ההפך מרצון ה' יתברך (מה שהן עושות), לא מה שאת עושה.
אנונימי
דבר ראשון ממש כל הכבוד לך שאת מתחזקת ואשרייך צדיקה!
תזכרי שכל מי שמתחזק\ת עובר\ת שלושה שלבים.
1. שלב הדיבורים.
2. שלב ההשלמה - משלימים אם זה שהתחזקת.
3. שלב הערכה - מעריכים אותך ומעריצים אותך ומתייעצים איתך.

איך להפסיק לחשוב מה אנשים חושבים עליי?
1. להבהיר לעצמנו מהם הערכים שלנו כי הרי אם אדם מיישם דעה של מישהו אחר הוא גורם לאדם להגיע לחיים שלו.
2. להבהיר לעצמנו מה המחיר ששילמנו בעבר על כך שהושפענו מדעותיהם של אחרים.
3. להפסיק להסביר את עצמנו לאחרים וזה גורם לאנשים לחשוב עלינו את הדברים הטובים ביותר.
בהצלחה צדיקה! תמשיכי להתחזק! ואת תראי שהכי יעריכו אותך! ושאת בעז"ה תזכי להחזיר המון בתשובה!