4 תשובות
כשאת מרגישה שזה לא בשבילך
שואל השאלה:
תודה רבה לשניכם
תודה רבה לשניכם
פשוט כשאת מרגישה שהיא לא שווה את זה
מתי שבא לך, את לא חייבת כלום לאף אחד
באותו הנושא: