11 תשובות
שואל השאלה:
עדיף אז להיות פראייר ולשתוק נכון? העיקר לא לפלג החרדים הם המפלגים לא רוצים לקחת שום חלק
עדיף אז להיות פראייר ולשתוק נכון? העיקר לא לפלג החרדים הם המפלגים לא רוצים לקחת שום חלק
אנונימי
אם תמצי לומר שחייל תורם יותר, חייל שקורא לסרבנות מהו?
אנונימי
אתה ידעת מראש שמתי שיבוא חרדי ויגיד לך "לימוד תורה של בני הישיבות תורם יותר!" אתה תתקוף אותו.
בשביל מה לשאול את זה? אני באמת שואל.. משעמם לך? דיי, מספיק.
בשביל מה לשאול את זה? אני באמת שואל.. משעמם לך? דיי, מספיק.
מי שתורם יותר למדינה, הוא מי שלא מפלג עם שאלות כאלו, מחילה, זה נשאל כאן כל כך הרבה פעמים, וגורם לפילוג ולשנאת חינם! זה מרחיק משיח.. נרבה בע"ה באהבת חינם, ונקרב אותו!
מי שיש לו יכולת ללמוד תורה והוא לומד בישיבה, שישב ללמוד
מי שלא לומד, שיתגייס
לכל אחד יש את תרומתו שלו
מי שיש לו יכולת ללמוד תורה והוא לומד בישיבה, שישב ללמוד
מי שלא לומד, שיתגייס
לכל אחד יש את תרומתו שלו
זה כמו לשאול, מי יותר תורם לגוף, הלב או המח? לולי שניהם לא היה גוף.
צריך גם את הלוחמים וגם את לומדי התורה - "אלף למטה אלף למטה"
צריך גם את הלוחמים וגם את לומדי התורה - "אלף למטה אלף למטה"
מה אתה רוצה להשיג בשאלה הזאת? אתה מחפש להתסיס? להתווכח? אתה יודע את התשובה שלך ואתה מחפש אנשים שחושבים כמוך כדי לחזק את הדעה או אנשים שמתנגדים כדי להוכיח להם שהם טועים.
יש לי תשובה לזה
בתור אחת שמאמינה באלוהים
אני חושבת שללמוד תורה להתפלל זה חשוב מאוד
אבל אני חושבת שלא צריך אך ורק להתפלל אלא גם לעשות משהו כדי להראות את הכוונה שלך לכל תפילה שאתה נושא
וזה למה כל אחד שנושם וחי במדינה הזאת
וזה מעניין לי את התחת אם אתם :אישה ,גבר ,מסורתי ,דתי ,חרדי ,מוסלמי ,נוצרי, חילוני וכו'
כל את\ה חי\ה כאן ואת\ה יכול\ה לעשות משהו בשביל המדינה שאת\ה חי\ה בה
וזה לא הכרח ללכת לקרבי יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות בשביל המדינה שלא פחות חשובים
אז תרימו את התחת ותעשו משהו
ומי שלא רוצה לא חייב הוא תמיד יכול לרדת מהארץ ולעשות כרצונו
זאת מדינה דמוקרטית
(וזה לא כדי לפלג זה כדי שיבינו כי שי כאלה שלא שלא מבינים הם פשוט לא רוצים להבין )
בתור אחת שמאמינה באלוהים
אני חושבת שללמוד תורה להתפלל זה חשוב מאוד
אבל אני חושבת שלא צריך אך ורק להתפלל אלא גם לעשות משהו כדי להראות את הכוונה שלך לכל תפילה שאתה נושא
וזה למה כל אחד שנושם וחי במדינה הזאת
וזה מעניין לי את התחת אם אתם :אישה ,גבר ,מסורתי ,דתי ,חרדי ,מוסלמי ,נוצרי, חילוני וכו'
כל את\ה חי\ה כאן ואת\ה יכול\ה לעשות משהו בשביל המדינה שאת\ה חי\ה בה
וזה לא הכרח ללכת לקרבי יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות בשביל המדינה שלא פחות חשובים
אז תרימו את התחת ותעשו משהו
ומי שלא רוצה לא חייב הוא תמיד יכול לרדת מהארץ ולעשות כרצונו
זאת מדינה דמוקרטית
(וזה לא כדי לפלג זה כדי שיבינו כי שי כאלה שלא שלא מבינים הם פשוט לא רוצים להבין )
והחיילים לשאלתך
למרות שזאת קצת שאלה מכלילה כי יש לא הרבה אבל יש בחורי ישיבה שכן עזבו הכל והתגייסו
למרות שזאת קצת שאלה מכלילה כי יש לא הרבה אבל יש בחורי ישיבה שכן עזבו הכל והתגייסו
נחש.
עוד יש להסתפק במי שבחור ישיבה הוא אך משקיע את כל זמנו באמירת תהלים על החיילים
אנונימי
מי תורם יותר לשמירה על העם? החרדים והתורה.
שנאמר "אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמיים וארץ לא שמתי". אם אין תורה, אין עולם ואין בטחון ואין כלום.
מתפללים להצלחת הלוחמים ושהשם יהיה איתם, אבל אי אפשר לזלזל בערכם החשוב של לומדי התורה.
שנאמר "אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמיים וארץ לא שמתי". אם אין תורה, אין עולם ואין בטחון ואין כלום.
מתפללים להצלחת הלוחמים ושהשם יהיה איתם, אבל אי אפשר לזלזל בערכם החשוב של לומדי התורה.
באותו הנושא: