התחברות
הרשמה
איך מדווחים באלי אקספרס שהחבילה לא הגיעה?
20 ביוני 2024, 17:56
קניות ברשת
משלוחים
אליאקספרס
הזמנות
חבילות
2 תשובות
אולי ביצירת קשר או משהו?
ב
בוסגה
שולחים הודעה לספק
נ
נקבה ממין נקבה
באותו הנושא:
רשום באלי אקספרס שהחבילה הגיעה (הזמנתי סווטשירט של ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה ותיק של סלינה גומז)
הזמנתי חבילה באלי אקספרס היא הגיע לארץ ותקועה לי במכס במודיעין כבר חודש מה עושים
כמה זמן בערך חבילה אמורה להגיע באלי אקספרס?
אם כתוב באלי אקספרס שהחבילה ממתינה למשלוח זה אומר שהיא כבר בארץ?
גם החבילות שלכם באלי אקספרס תקועות ככה
באלי אקספרס-איפה כתוב את המספר של החבילה?
כמה זמן בערך לוקח לחבילה באלי אקספרס להגיע?
רשום לי באלי אקספרס שהחבילה :"הגיע למשרד ההובלה הישירה" מתי זה אומר שיגיע?
אם כתוב לי באלי אקספרס שהחבילה שלי יצאה מהמחסן מתי אני אקבל אותה?
אפשרי להחזיר חבילה באלי אקספרס אחרי שפתחתי אותה?
מה זה אומר שכתוב לי באלי אקספרס לחבילה שהזמנתי "תהליך השחרור במחלקת היבוא של המכס התחיל" ???