6 תשובות
אז עדיף לך מכ מגל
זה פיקודי ומעניין (למרות שיהיו לך טירונים שיעשו לך את המוות), והכשרה של 03, שזה קרבי לייט
^ הכשרה של 03 זה בדיחה.
וטירונים הם לא כל כך מעצבנים אם מגיעים אליהם בגישה הנכונה.
בתור סמל טירונים שעשה 08.
זה תפקיד שדורש ממך סבלנות ורצון לחנך ולהדריך, לכן זה ממש לא לכל אחד
בגלל שמכ טירונים לפעמים מכשיר חיילים ששובצו בחילות פחות מבוקשים, יהיו חיילים חסרי מוטיבציה או בעייתיים באופן כללי, וחלק מהאתגר בתפקיד זה לדעת להתמודד איתם בצורה חיובית
מפקד לא בוחר את החיילים שלו לפי "כמה נוח יהיה לו לפקד עליהם", ולכן חלק מתחברים לאתגר וחלק לא
מג"ל אם לא בא לך לוחמה. ומעניין אותך יותר הדרכה
שואל השאלה:
לא באלי לוחם
תלוי מה אתה מחפש
פיקוד זה מגל, קרבי זה יותר תותחנים