4 תשובות
החלטה שלך ושל ההורים..
אני במקומך לא הייתי הולך
אני במקומך לא הייתי הולך
אם את באמת באמת רוצה תלכי.
אנונימית
זה מאוד מסוכן, הלוואי שהחיילים שלנו לא היו צריכים להיות בקרבי...
אני באותו המצב ):
צריך אישור משני ההורים לצערי
צריך אישור משני ההורים לצערי
באותו הנושא: