7 תשובות
כן, זה בטח יצעבן את האנשים שאני מדבר איתם. תודה
שואל השאלה:
לא כאילו עשינו יחד עבודה ממש טובה אז אם אכתוב לה עבודה טובה שותפה זה יהיה מוזר?
לא כאילו עשינו יחד עבודה ממש טובה אז אם אכתוב לה עבודה טובה שותפה זה יהיה מוזר?
אנונימי
לאלאלאלא זה חמוד
^^ חחח זה טובב
לא כזה
מאיזו בחינה,
לאא זה חמוד מאוד אני קוראת ככה לחברות שלי
באותו הנושא: