3 תשובות
בעקרון מתי ששולחים קישור להתחבר היה לי שם אופציה להגיד שאני לא יכול להשתתף או לא מרגיש טוב ולדחות את המיון. אני דחיתי אותו ביום של הזימון דרך מייל.
תתקשרי מחר בבוקר למיטב
שואל השאלה:
סבבה תודה רבהה❤