8 תשובות
זה עובר
שואל השאלה:
ועשיתי חישוב מלא והציון הסופי שלי בתנ"ך 76.65 כיאלו בתעודה זה מה שהיה רשום
ועשיתי חישוב מלא והציון הסופי שלי בתנ"ך 76.65 כיאלו בתעודה זה מה שהיה רשום
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע שזה עובר מי 55 זה עובר
אני יודע שזה עובר מי 55 זה עובר
אנונימי
זה סבבה לגמרי
תלוי מה ההגדרה שלך לטוב
זה עובר, לדעתי זה לא ציון טוב אבל תכלס ההגדרה שלך לטוב היא שלך
זה עובר, לדעתי זה לא ציון טוב אבל תכלס ההגדרה שלך לטוב היא שלך
מטורף
שואל השאלה:
כי למשל 70- 60 בלשון זה טוב כי זה קשה
אפילו המורה ללשון שלי קיבלה 98
כי למשל 70- 60 בלשון זה טוב כי זה קשה
אפילו המורה ללשון שלי קיבלה 98
אנונימי
כן זה אחלה ציון
ולגבי לשון, אני קיבלתי בסופי 87 אז זה כל אחד והחוזקות שלו..
ולגבי לשון, אני קיבלתי בסופי 87 אז זה כל אחד והחוזקות שלו..
באותו הנושא: