התחברות
הרשמה
אני אוטיסטית כדאי לי ללכת לגור בהוסטל של אוטיסטים?
26 ביוני 2024, 17:49
דעות גולשים
חוות דעת
חיים
עצות
בית
2 תשובות
לא
מ
משמש123
לא
י
יש מנהיג לבירה
באותו הנושא:
אני יכולה להיות אוטיסטית בלי לדעת שאני אוטיסטית?
אם ילדה שהיא אוטיסטית בתפקוד גבוה , והיא מגיעה כבר לגיל 18 לאן היא יכולה ללכת? (כלומר לגור שיהיה לה מיסגרת)
כדאי לי לרשום בביו שלי שאני אוטיסטית?
כדאי לי ללכת להצביע אם אני אוטיסטית?
אם אני אוטיסט אני אצטרך לגור בהוסטל או שתהיה לי אפשרות לגור בדירה משלי?
אם אני אוטיסטית הדרך היחידה שלי להשיג חברים זה ללכת למסגרות עם אנשים כמוני?
מה עושים שהמצב קשה בבית ואני מחכה לגור בהוסטל מתי זה יסתדר?
אם אני אוטיסטית ואני רוצה ללכת לעבוד אני צריכה להביא איתי את האבחון לראיון עבודה?
כמה עולה לגור בהוסטל?
איך לדעת אם אני אוטיסטית בלי ללכת לאבחון?
איך זה לגור בהוסטל? או דירת שותפים