7 תשובות
החטופים זה עניין אחר
אין לאפשר לקיים הפגנות בזמן מלחמה נקודה
שואל השאלה:
^ber8802

אני לא מאשים את המשפחות, בריוני קפלן מנצלים אותם לעשות פרעות.
אנונימי
מסכימה ומצטרפת לשאלה
עזוב הם בורים ונטולי הבנת מזרח תיכון
הם לא מבינים שבאמנת חמאס כתוב אנחנו יותר אוהבים למות מאשר שהיהודים אוהבים לחיות
מסכים איתך. אבל לא הייתי מנסח את זה ככה. יש משפחות של חטופים שאני לא שופט אותם על כלום והבנים שלהם בשבי של החמאס אז הייתי מנסח את זה בצורה יפה יותר
כי הם מעוניינים להשאיר את חמאס בשלטון
אנונימי
וואו בול אסור להחליף הנהגה במצב כזה, אחרי המלחמה שיעשו מה שבא להם אבל כרגע שישתקו