15 תשובות
אי אפשר לעצור את עצמך, אני גם ניסיתי
תתעסקי בדברים אחרים אולי תצאי להליכה תעסיקי את עצמך כמה שיותר
היי בת כמה?
פרידות זה דבר קשה שצריך לעבור למרות כל הקושי. במקום לחשוב עליו תמצאי חברה חברתית חדשה/ישנה להסתובב איתה. תחליפי את המחשבות בדברים שהם כיפים ומשמחים.
אני לא יודע מה הפגיעה באמון שקרתה בינכם אבל יכול להניח.
לעבור אלאה זה קשה אבל זה יקרה במוקדם או במאוחר
פרידות זה דבר קשה שצריך לעבור למרות כל הקושי. במקום לחשוב עליו תמצאי חברה חברתית חדשה/ישנה להסתובב איתה. תחליפי את המחשבות בדברים שהם כיפים ומשמחים.
אני לא יודע מה הפגיעה באמון שקרתה בינכם אבל יכול להניח.
לעבור אלאה זה קשה אבל זה יקרה במוקדם או במאוחר
תנסי להעסיק את עצמך ואת המחשבות שלך בדברים אחרים :)
בהצלחה :)
בהצלחה :)
^
דוד אירו יודע הכל
דוד אירו יודע הכל
שואל השאלה:
^^כמה שניסיתי להתעסק בדברים אחרים
קמתי ב8 ממחשבות עליו מנסה להעסיק את עצמי בהמון דברים
אבל תוך כדי שאני עושה דברים אני פשוט חושבת עליו
^^כמה שניסיתי להתעסק בדברים אחרים
קמתי ב8 ממחשבות עליו מנסה להעסיק את עצמי בהמון דברים
אבל תוך כדי שאני עושה דברים אני פשוט חושבת עליו
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ בת 23
וגם החברות שלי תקעו לי סכין בגב אז אני פשוט לבד לגמרי
ואני חייבת אותו
אני מתגעגעת למרות הכל
והוא פגע בי המון בטירוף
^^^^ בת 23
וגם החברות שלי תקעו לי סכין בגב אז אני פשוט לבד לגמרי
ואני חייבת אותו
אני מתגעגעת למרות הכל
והוא פגע בי המון בטירוף
אנונימית
אל פשוט אל don't אל תחזרי אליו זה רק יעשה לך יותר רע
אל תשלחי
שואל השאלה:
אני מרגישה דגדוג באצבעות לסמס לו
אני ככ אוהבת אותו למרות הכל
אני מרגישה דגדוג באצבעות לסמס לו
אני ככ אוהבת אותו למרות הכל
אנונימית
תמשיכי הלאה
שואל השאלה:
איך אבל איך?
קשה לי בלעדיו
אני אוהבת אותו למרות הכל
אכפת לי ממנו
איך אבל איך?
קשה לי בלעדיו
אני אוהבת אותו למרות הכל
אכפת לי ממנו
אנונימית
הזמן ירפא את הכל
שואל השאלה:
ועד אז?
לכאוב מבפנים עד רמת כאב פיזי בלב ?
אני לא מסוגלת
גפ אם במהלך היום לא אשלח לו הודעה אני כנראה אשלח לו בלילה לפני השינה
כבר מאתמול מדגדג לי לשלוח לו הודעה ואני משתדלת להחזיק את עצמי
ממש קשה לי בלעדיו
ועד אז?
לכאוב מבפנים עד רמת כאב פיזי בלב ?
אני לא מסוגלת
גפ אם במהלך היום לא אשלח לו הודעה אני כנראה אשלח לו בלילה לפני השינה
כבר מאתמול מדגדג לי לשלוח לו הודעה ואני משתדלת להחזיק את עצמי
ממש קשה לי בלעדיו
אנונימית
וואי מבינה אותך לדעתי תשאלי את חברות שלך כי הן כנראה יודעות מה קרה שם אני לא יכולה להגיד לך כי אני לא יודעת מה היה שם אבל לדעתי אם הוא פגע בך ממש תכבדי את עצמך ואל תשלחי לו הודעה תתני לו להתגעגע עלייך ותדעי שגם אני הייתי במקום שלך ובסוף כן שלחתי אבל לדעתי את צריכה לכבד את עצמך ולא לשלוח
אנונימית
באותו הנושא: