התחברות הרשמה

הגיוני שהעדות של חברה שלי הם מקסיקנית, רוסיה, איטלקית ובריטית?

6 ביולי 2024, 23:16
רוסיהעדותישראלאשכנזיםרוסיות    
2 תשובות
כן
W
WAGGED$
לא מסתדר לי אמריקה הלטינית עם אירופה אבל בסהכ הגיוני
ל
לָּטִיּנַה.
באותו הנושא:
הגיוני שהעדות של חברה שלי הם מצרית, מקסיקנית, רוסיה, איטלקית ובריטית?
הגיוני שיש למישהו שש עדות?
יש לי 4 עדות זה הגיוני נכון?
זה הגיוני שיהיה למישהו שלוש עדות?
זה הגיוני שעדות אחרות שהם לא רוסים חוגגים נובי גוד?
זה הגיוני שאני אפסול מישהי בגלל העדות שלה?
הגיוני שאני שונא את הברבריות של עדות המזרח ואני בעצמי תימני?
אני משולב בארבע עדות עיראקי, תימני, טורקי ורומני וכולם אומרים לי שאני נראה מרוקאי הגיוני?
הגיוני שמישהו ירד ממש על העדה של עצמו?
זה הגיוני שאני לא מרגישה מחוברת לעדה שלי, לדת שלי (יהודיה) ולישראל המדינה שנולדתי בה?
זה נראה לכם הגיוני שסיפרתי למישהו מפה מה העדה שלי וירד לו ממני?