7 תשובות
אני ניגשת למועדי ב' כי אין לי ממש יכולת לדעת מה הציונים שלי (וזה מרתיח) חוץ מעברית כי ממש אין לי כוח להשלים שוב את כל החומר...
שואל השאלה:
אוף אני ניגשת גם וכלכך אין לי כוח. גם הלך לי נדיר אבל אי אפשר לדעת זה כזה לא הוגן
אוף אני ניגשת גם וכלכך אין לי כוח. גם הלך לי נדיר אבל אי אפשר לדעת זה כזה לא הוגן
אנונימית
^באמת שזה מצב פשוט מזעזע וזה כל כך מעצבן כי לא מספיק שאני קורעת את התחת שלי כל השנה בשביל להוציא כמה שיותר, אני גם לא מקבלת על זה ציונים או אפשרות לדעת איפה אני עומדת, פשוט בלתי נסבל
אין לי ממש ברירה.... אני לא יודע על מה אני ניגש בכלל מבחינת הציון אז שווה לקחת את המועד ב
כן
כן. חוץ מאנגלית כי לזה אני אגש שנה הבאה מקסימום
אנונימית
באותו הנושא: