8 תשובות
יש לנו אב קדמון משותף אבל זה לא אומר שהיינו בדיוק קופים
זה תלוי במה את מאמינה, אין ממש הוכחה לזה שהיינו קופים... אבל שוב זה תלוי במה את מאמינה, בדרך כלל אתאיסטים נוהגים להאמין בזה שהיינו קופים ואנשים ששומרים מסורת לא מאמינים בדבר הזה
אני מאמינה באלוהים אז אני לא חושבת אבל במקרה של אח שלי זה הגיוני
אנונימית
אני מת
לא היינו קופים, היינו פשוט דומים להם.
גם עכשיו בעיקרון בני האדם דומים לקופים במובן מסוים. כן יש הוכחה בהקשר לזה.
גם עכשיו בעיקרון בני האדם דומים לקופים במובן מסוים. כן יש הוכחה בהקשר לזה.
אנחנו לא היינו קופים
אנחנו התפתחנו מהם
ומה שאנונימי5996 אמר לא נכון, זה לא תלוי במה את מאמינה, יש הרים על גבי הרים של ראיות אמפיריות והוכחות לאבולוציה.
וגם האנונימית מתחתיו, זה לא משנה מה את חושבת, עובדה זו עובדה ולא אכפת לה אם היא פוגעת ברגשות שלך
אנחנו התפתחנו מהם
ומה שאנונימי5996 אמר לא נכון, זה לא תלוי במה את מאמינה, יש הרים על גבי הרים של ראיות אמפיריות והוכחות לאבולוציה.
וגם האנונימית מתחתיו, זה לא משנה מה את חושבת, עובדה זו עובדה ולא אכפת לה אם היא פוגעת ברגשות שלך
איזו עובדה? יש רק הוכחה לזה שאנחנו דומים להם אבל אין שום הוכחה לזה שהתפתחנו מהם... לא צריך לחרטט
יש להם הצבעות ופרווה הם ישנים אוכלים מחרבנים עד פה אפשר לתאר קוף ואת אבא שלי
אז כן פעם היו קופים וגם כיום
אז כן פעם היו קופים וגם כיום
באותו הנושא: