8 תשובות
שואל השאלה:
אין קניון בעיר והילדים פה מסתובבים בעיקר בחבורות
ואני מסתובבת עם המשפחה שלי כל הזמן:(
אנונימית
תנסי להידחף טיפה
שואל השאלה:
להתחיל לדבר עם חבורות כזה? לא מביך?
אנונימית
חחח לי זה מביך אבל את לא אני, אם את לא ביישנית ואת באמת רוצה להכיר אנשים צריך טיפה לתת מעבר אין ככ ברירה
במקום של הסוסים?
אולי במקומות בילוי כמו בקניון לנסות להתחיל שיחה עם ילדים שנראים מוצאי חן בעינייך
בקניון/איזור מסחרי, בריכה אולי
מקומות בילוי
שואל השאלה:
בת 16
אנונימית
את כאלו עולה לכיתה חדשה? אם כן דברי עם בנות מהכיתה
באותו הנושא: