13 תשובות
לעשות הליכות בירידה
שואל השאלה:
^ ואז איך אני אחזור הביתה...?
^ ואז איך אני אחזור הביתה...?
אנונימית
פשוט תעשי הליכות קצרות, תחשבי את זה שחצי דרך את עושה ירידה וחצי חזרה עלייה. הגוף מתאמץ הרבה יותר בעלייה.
זה דווקא מעולה כדי להתחזק ולהיכנס לכושר, פשוט קלי בחשבון שיש עלייה וזה יהיה יותר קשה זה הכל
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל ממש קשה לי כאילו לרמה שאני לא מסוגלת לנשום כמעט ויש לי דפיקות לב מטורפות מספיק מזה שאני הולכת דקה אחת בעלייה
כן אבל ממש קשה לי כאילו לרמה שאני לא מסוגלת לנשום כמעט ויש לי דפיקות לב מטורפות מספיק מזה שאני הולכת דקה אחת בעלייה
אנונימית
אז תקצרי את ההליכות למרחק שיתאים לך
אנונימי
שואל השאלה:
שוב.. גם מההליכה הכי קצרה אני מתנשפת ולא מצליחה זה ממש קשה לי ברמה קיצונית
שוב.. גם מההליכה הכי קצרה אני מתנשפת ולא מצליחה זה ממש קשה לי ברמה קיצונית
אנונימית
את בעודף משקל? אם כן אולי עדיף להתחיל מלרדת במשקל ולמצוא ספורט שהוא לאו דווקא הליכה בחוץ
אנונימי
שואל השאלה:
אני בתת משקל האמת..
אני בתת משקל האמת..
אנונימית
אז אותו דבר ופשוט להתחיל מעלייה במשקל (:
אולי תמצאי איזו תזונאית, אני הלכתי והיא עזרה לי ממש
אולי תמצאי איזו תזונאית, אני הלכתי והיא עזרה לי ממש
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעלות במשקל אבל, אני רק רוצה להתחזק
התת משקל ממש לא קיצוני גם יש מצב שזה לא תת משקל אלא רק גבולי
אני 1.72 ושוקלת 54
אני לא רוצה לעלות במשקל אבל, אני רק רוצה להתחזק
התת משקל ממש לא קיצוני גם יש מצב שזה לא תת משקל אלא רק גבולי
אני 1.72 ושוקלת 54
אנונימית
זה תקין-גבולי. לא נורא בכלל כאילו.
חשבת אז ללכת לחדכ?
חשבת אז ללכת לחדכ?
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי כסף לחדר כושר
אני גם לא אוהבת לעשות ספורט ליד אנשים יש לי חרדה חברתית
אין לי כסף לחדר כושר
אני גם לא אוהבת לעשות ספורט ליד אנשים יש לי חרדה חברתית
אנונימית
באותו הנושא: