6 תשובות
תלוי, אבל זה כן מעלה את רמת הקקיות שלך בכמה אחוזים
כן
תקנה לה משהו יפה זה יפצה על זה
עדיף לכתוב מאוחר ולהגיד סליחה שלא כתבת קודם
סוג של.
אבל אתה יכול לשלוח באיחור.
אני שנה שעברה שכחתי לכתוב לחבר הכי טוב שלי כי לא הרגשתי טוב בכלל ולמרות שחיכיתי שנה שלימה לכתוב לו ברכת יומו - אז פשוט כתבתי בדיליי של יום.
זה עדיף מאשר לא לכתוב כלום.