10 תשובות
לא
אני מאשרת בדויום רק שאני יודעת שזה של אנשים שאני מכירה ואם יש הרבה עוקבים משותפים
וממש לא אם יש לו רק שני עוקבים
למה לי לאשר אנשים שאני לא חברה שלהם?
או יותר גרוע לא מכירה?
אם את רוצה לאשר פשוט תאשרי לא באמת אכפת למישהו.
שואל השאלה:
אם היה 100 עוקבים הייתם מאשרים?
אנונימית
לא.
לא מכירה לא מאשרת.
^^אם חלק מהמאה האלה היו אנשים שאני מכירה אז כן
אבל סתם ככה לא
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
לא,
אני מאשרת רק אנשים שאני מכירה וחברה שלהם.
לא
אני מאשרת רק אנשים שאני מכירה