5 תשובות
לא יודעת אבל תעדכני פליזז
אני טעמתי גם את הרגיל וגם את הדיאט
הדיאט טעים ואני אישית מעדיף אותו בגלל פחות קלוריות אבל שניהם טובים ויש להם טעם דומה אחד לשני
שואל השאלה:
יש הבדל בטעמים?
אנונימית
אני אישת מעדיפה את הרגיל :)
אני מעדיף את הרגיל