8 תשובות
שואל השאלה:
יאי אז אין אוניברסיטה
יאי אז אין אוניברסיטה
כן גם אצלנו הייתי צריך לעשות בגריות שאולי עברתי בהם כבר סתם
אין אופצייה להגיש גיליון ציונים?
שואל השאלה:
הבנתי אבל עד שסוף אוגוסט יש את כל הציונים ואז אני מקבל זכאות לתעודת בגרות שזה מה שצריך
הבנתי אבל עד שסוף אוגוסט יש את כל הציונים ואז אני מקבל זכאות לתעודת בגרות שזה מה שצריך
את הגיליון עצמו פיזית הדף כל שכבה מקבלת שנה לאחר סיום הבית ספר
כנראה שייקח זמן, סיימתי לפני שנה וקיבלתי דיגיטלית רק באוקטובר בערך
שואל השאלה:
אני לא יכול להירשם לאוניברסיטה בגלל החרא הזה
אני לא יכול להירשם לאוניברסיטה בגלל החרא הזה
אף פעם נראה לי
באותו הנושא: