4 תשובות
כן אני הייתי
מוזמנת
מוזמנת
יש לך אינטליגנציה רגשית גבוהה בטח^
והבנה של מה זה הפרעות אכילה
והבנה של מה זה הפרעות אכילה
הפרעות אכילה זה לא רק לא לאכול יבורה
טבעי מאוד שאת רוצה להרגיש בטוחה באשפוז, להתייעץ ולדעת שהגעת למקום טוב. טבעי לרצות לדבר עם מישהי שהייתה שם.
אם את מתעניינת זה מצביע על הנכונות והרצון שלך לטפל בעצמך. זה מבורך מאוד.
קחי בחשבון, שכל מי שנותנת את המשוב, עושה זאת מנקודת ראות שלה ומהניסיון שלה. מה שמתאים לאחת, לא בהכרח מתאים למישהי אחרת. תמיד הפעילי את שיקול הדעת שלך מה הכי נכון עבורך.
אם את מתעניינת זה מצביע על הנכונות והרצון שלך לטפל בעצמך. זה מבורך מאוד.
קחי בחשבון, שכל מי שנותנת את המשוב, עושה זאת מנקודת ראות שלה ומהניסיון שלה. מה שמתאים לאחת, לא בהכרח מתאים למישהי אחרת. תמיד הפעילי את שיקול הדעת שלך מה הכי נכון עבורך.
באותו הנושא: