6 תשובות
מסכימה עם מה שכתבת...
שואל השאלה:
כדאי לי לפרסם לפה עוד דברים בסגנון שכתבתי?
אם את רוצה אז כן
אהבתיי!!
הכתיבה ממש יפה ומזדהה
אהבתי ברמותת מרגיש כמו ספר ילדיםם
דאמ מה אוזניי ראו