10 תשובות
למה אני חושבת שזה ממש יפה
לא באה לבאס אבל הם רחוקים
הוא די סבבה
מה זה דווקא יפה
שואל השאלה:
תודהה אפילו שזה עדיין מרגיש לי ממש מוזרר
אנונימית
אז אולי פשוט די עם העגילים? פתרון פשוט. לילה.
אנונימי
שואל השאלה:
למה מה יש לך עם עגילים?
אנונימית
לדעתי זה ממש יפה, אם זה מפריע לך פשוט תעשי עוד חור ביניהם וחכי שהשני יסגר.
הוא ממש סבבה
לא כזה נורא פשוט תשימי עגיל צמוד גדול יותר אם זה ממש מפריע לך