6 תשובות
תכנית כן...
אגב זה קצת מוזר שתתני נשיקה צרפתית לחברה שלך...
שואל השאלה:
שתוק יבתול
אנונימית
שואל השאלה:
חחחחחחחחח בדוק
אנונימית
תכנית זה כן
רגשית לא
^אני בתול כי אני בן 14... וזה באמת מה שיש לך לומר?
אגב אם את לסבית זה בסדר...