12 תשובות
להישאר בבית!! (תלוי מאיפה את)
אם את יודעת שאת בוודאות לא נמצאת בסכנה לכי על זה
לישון
לישון
לישון קלל
שואל השאלה:
אומייגאד רק עכשיו ראיתי מה קרה עם לבנון
טוב זזתי לישון תודה רבה על כל התגובות
אנונימית
אל תלכי להליכה את יכולה להתעלף אם לא ישנת בלילה
לישון
הליכה אני בהליכה
לישון
ללכת לישון