7 תשובות
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי, שאלתי האם יש דרך *אחת* נכונה.
לא
כי לכל אחד מתאים משהו שונה
אם היה רק סגנון אחד של בני אדם אז כן
לא
יש שישים ריבוא דרכים לעבוד את השם.
לא נראה לי
נראה לי כל אחד ומה שהוא מתחבר
הדרך ההכי נכונה זה דתי לאומי
אבל כמובן שאנו צריכים לשפר את הציבור שלנו
זו הדרך הנכונה אבל כפי שאמרתי אנו צריכים להשתפר - התכוונתי לומר שזו דרך נכונה כי מטרת עם ישראל זה להשפיע על אומות העולם ואנו צריכים להתנהל בצורה כזו של לחיות את הקדושה בחיים עצמם ולקדש את החומר ולא להתנתק ממנו..
ואגב לגבי דתיים לאומים רציניים - אני מזמין אותך ללכת לכל מיני ישיבות רציניות ותבין כמה דוסים יש ב"ה!