8 תשובות
כן זה די פתטי
הם לא מתחברים לדעתי ללהקות אחרות פשוט
זה כמו במשחקי כדורגל כזה כל קבוצה נגד השנייה
אשמח לפרח
אשמח לפרח
כי הם משועממים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור ללא להתחבר זה פשוט כותבים על כל הלהקות שהם לא שלהם שהם גרועות
כאילו מי פגע בהם
אבל זה לא קשור ללא להתחבר זה פשוט כותבים על כל הלהקות שהם לא שלהם שהם גרועות
כאילו מי פגע בהם
שואל השאלה:
וגם תמיד יש את האלה שאומרים "פוסטרים" שזה כאילו לא מעריץ אמיתי
עכשיו אני לא מבינה צריך להכיר את כל השירים בכל הלהקות??
וגם תמיד יש את האלה שאומרים "פוסטרים" שזה כאילו לא מעריץ אמיתי
עכשיו אני לא מבינה צריך להכיר את כל השירים בכל הלהקות??
סתם הייטרים
שואל השאלה:
תכלס
תכלס
באותו הנושא: