8 תשובות
כן זה די פתטי
הם לא מתחברים לדעתי ללהקות אחרות פשוט
זה כמו במשחקי כדורגל כזה כל קבוצה נגד השנייה
אשמח לפרח
כי הם משועממים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור ללא להתחבר זה פשוט כותבים על כל הלהקות שהם לא שלהם שהם גרועות
כאילו מי פגע בהם
שואל השאלה:
וגם תמיד יש את האלה שאומרים "פוסטרים" שזה כאילו לא מעריץ אמיתי
עכשיו אני לא מבינה צריך להכיר את כל השירים בכל הלהקות??
סתם הייטרים
שואל השאלה:
תכלס