4 תשובות
היה יוצא שהם עושים שלישיה בחול... לא לגיטימי
לגיטימי
לא הייתי בזוגיות אף פעם אז אולי אני לא מבינה איך זה עובד אבל יש דבר כזה שנקרא אמון וזה אומר שאם הייתי בזוגיות עם מישהו הייתי סומכת עליו
לא הייתי בזוגיות אף פעם אז אולי אני לא מבינה איך זה עובד אבל יש דבר כזה שנקרא אמון וזה אומר שאם הייתי בזוגיות עם מישהו הייתי סומכת עליו
לא לגיטימי
עצם זה שיש לו ידידה/חברה טובה כבר הייתי פוסלת כי למה שיהיה לו צורך בחברות? אני אמורה להיות החברה הכי טובה שלו
אם זו חברת ילדות, אין בעיה שישארו בקשר אבל ממש לא לטוס לחול ביחד
עצם זה שיש לו ידידה/חברה טובה כבר הייתי פוסלת כי למה שיהיה לו צורך בחברות? אני אמורה להיות החברה הכי טובה שלו
אם זו חברת ילדות, אין בעיה שישארו בקשר אבל ממש לא לטוס לחול ביחד
פחות הייתי אומרת.... "ידידה"? בטוח?... אני הייתי קצת חושדת כדי לך לנסות להבין את זה יותר טוב חול עם ידידה לא נשמע לי
באותו הנושא: