16 תשובות
בעזרת השם
הלוואי אני ישר טסה לחודש אחרי זה
וואו
זה התכנון שלהם לפי מה שהבנתי, אבל מן הסתם אם הם יחתמו על הסכם זה לא יקרה
דיי נו אני משתגעת פה כבר
beaza
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה שביתה תחשבו שזה מלא הקלות וזה זה מושלםם
אני רוצה שביתה תחשבו שזה מלא הקלות וזה זה מושלםם
אנונימית
^ באמת אבל אם אני אצטרך ללמוד שוב חודש וחצי לתוך החופש הגדול אני קופצת
אין מצב שזה יקרה, זאת תהיה פגיעה בתלמידים כבר והמורים לא יקבלו כלום מזה שכל תלמידי ישראל בפיגור חמור בחומר
לא יהיו שום הקלות כי השביתה היא מטעם ארגון המורים ולא משרד החינוך, אתם פשוט תצטרכו ללמוד את אותה כמות החומר בפחות זמן אז אל תתלהבו
^למי שאמרה שזה מלא הקלות לא יהיו לך שום הקלות כי זו שביתה של ארגון המורים ולא משרד החינוך וההקלות לא בשליטתם
שואל השאלה:
טוב לא נורא אני עדיין בעד שביתה!!!
למה תלמידי ישראל כאלו סאחים
גם ככה את החומר האמיתי אנחנו נלמד באמת לבד בבית
טוב לא נורא אני עדיין בעד שביתה!!!
למה תלמידי ישראל כאלו סאחים
גם ככה את החומר האמיתי אנחנו נלמד באמת לבד בבית
אנונימית
אנחנו לא סאחים פשוט אכפת לנו מהעתיד שלנו
שואל השאלה:
זה לא קשור אבל אני סיימתי את יא
ומתחילים את החומר לבגרויות עוד הרבה זמן
ולא ישר בתחילת השנה
אתם סתם בלחץ מכלום
זה לא קשור אבל אני סיימתי את יא
ומתחילים את החומר לבגרויות עוד הרבה זמן
ולא ישר בתחילת השנה
אתם סתם בלחץ מכלום
אנונימית
נכון אבל לא כולם עולים ל-יב אז לנו כן אכפת
שואל השאלה:
אם כבר לי צריך להיות אכפת אני מסיימת בית ספר לתמיד..
ובכל זאת לא אכפת לי
אם כבר לי צריך להיות אכפת אני מסיימת בית ספר לתמיד..
ובכל זאת לא אכפת לי
אנונימית
באותו הנושא: