4 תשובות
כן תרשמי לו .
היי לא הייתי בבית ולא יכולתי לקבל את המשלוח מתי תוכל שוב להביא אותו?
היי לא הייתי בבית ולא יכולתי לקבל את המשלוח מתי תוכל שוב להביא אותו?
תתקשרי תגידי שלא יכולת לענות ויש מצב שביום תקבלי אותה
כן אני שלחתי בדיוק היום פשוט כתבי לו היי זאת מהמשלוח לכתובת בלה בלה בלה סורי שלא הייתי זמינה מתי תיהיה שוב בסביבה?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה לכולםם
סבבה תודה לכולםם
אנונימית
באותו הנושא: