5 תשובות
גנטיקה זה התפקיד העיקרי בזה
אם למישהו יש גנטיקה של בן אדם "גדול" אז יקח לו פחות זמן אבל אם למישהו אין גנטיקה של בן אדם "גדול" אז יקח יותר זמן
ועצה שלי(אני לא כ"כ מבינה בזה אבל מישהו שכן מבין בזה אמר לי) זה לא כמה אתה עושה זה איך אתה עושה, כלומר סבבה שאתה יכול להרים הרבה אבל עדיף שתרים קצת, תעשה את זה נכון ולאט וככה אחרי איזה חודש שאתה עם משקל יותר נמוך טיפה תעלה אותו וככה אתה בונה את השריר לאט לאט
אולי אתה מרים יותר ממה שאתה צריך בתכלס
כמה אתה מתאמץ כשאתה מרים?
מתאמנים גדולים פיזית בדרך כלל לוקחים משקל שהוא לא בהכרח השיא שלהם ומביא אותם לקצה, אלא רק מספיק כבד כדי לעבוד על השריר ולספק אתגר, ועם השנים זה מעצב את השריר.
בנוסף, אם אתה נער (14,15,16,17) בדרך כלל תהיה רזה וקטן יותר מגבר בוגר שמתאמן (20,21,22+) מפני שהוא סיים את תהליך הגדילה בעוד אתה בדיוק בשיא
לוקח זמן לבנות שריר. מעבר לאימונים חייב צריכת חלבון גדולה כדי שהשריר יבנה. זה לא קורה ביום, תמשיך ככה.
סט חימום
ממהרים לאנשיהו
לא יכולים כבד
פצע
כוח זה לא גודל אתה מרים בטכניקה נכונה קרוב לקשל-מעבר לקשל במתיכה ונפח גבוה מספיק אתה תגדל(אם אתה אוכל וישן מספיק) אתה עובד פחות ככה בטח ויותר כוח(בודיבלדינג זה לא פוורליפטינג)