5 תשובות
זה חוק חינוך חובה.
אין מה לעשות
אין מה לעשות
בתור אחת שעברה לתיכון חדש, הייתה לבד כל שנה י, עברה כיתה בשביל חברה הכי טובה שבסוף השאירה אותה לבד, למדתי בדרך הקשה.
תהיי פתוחה, תהיי פשוט מי שאת. יש לך רק שנתיים, עוד כמה שנים תצחקי על התקופה הזאת. אחרי שהחברה הכי טובה שלי ניתקה איתי קשר הבנתי שזה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לי, פתאום אני פתוחה יותר, אני מדברת ומכירה אנשים חדשים. אל תחשבי שכל דבר מביך ופשוט תיקחי סיכונים ותעשי את זה, לכי ליזום איתם שיחות, לכי לעזור כשצריך ופשוט תהיי את.
בהצלחה מדהימה בטוחה שתעברי את זה:)
תהיי פתוחה, תהיי פשוט מי שאת. יש לך רק שנתיים, עוד כמה שנים תצחקי על התקופה הזאת. אחרי שהחברה הכי טובה שלי ניתקה איתי קשר הבנתי שזה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לי, פתאום אני פתוחה יותר, אני מדברת ומכירה אנשים חדשים. אל תחשבי שכל דבר מביך ופשוט תיקחי סיכונים ותעשי את זה, לכי ליזום איתם שיחות, לכי לעזור כשצריך ופשוט תהיי את.
בהצלחה מדהימה בטוחה שתעברי את זה:)
אנונימית
ממליץ פה לפנות לבנות תחת החיפוש:
אני לבד
אני בודדה
אין לי חברות
תמצאי ככה בנות במצבך.
לכתוב להן פשוט אם הן לא אנונימיות והן בגילך.
ותהיו בקשר בסטיפס ואז תעברו לשיחות טלפוניות ואולי תהיו חברות הכי טובות.
אני לבד
אני בודדה
אין לי חברות
תמצאי ככה בנות במצבך.
לכתוב להן פשוט אם הן לא אנונימיות והן בגילך.
ותהיו בקשר בסטיפס ואז תעברו לשיחות טלפוניות ואולי תהיו חברות הכי טובות.
שואל השאלה:
אבל תודה על התשובה!!
אבל תודה על התשובה!!
אנונימית
שואל השאלה:
זה יותר מדי קשה לפנות לאנשים, הם כל הזמן עם החברים שלהם ולרוב בחוץ. גם אם הם בכיתה הם כבר בתוך השיחה המרתקת שלהם וזה לא שיש לי מה לשאול או ומה להגיד אם אתחיל לדבר איתם.
זה יותר מדי קשה לפנות לאנשים, הם כל הזמן עם החברים שלהם ולרוב בחוץ. גם אם הם בכיתה הם כבר בתוך השיחה המרתקת שלהם וזה לא שיש לי מה לשאול או ומה להגיד אם אתחיל לדבר איתם.
אנונימית
באותו הנושא: