12 תשובות
לא
לא נראה לי
לא מה למה שיכתבו את זה
ממש לא
אבל על הק2ר שלך בהחלט צריך לכתוב שהיית מט1מטמת
לא מה זה קשור
שואל השאלה:
כי זה הדבר העיקרי והחשוב ביותר במי שהוא היה
אנונימית
^^ תלוי באדם, אני אוטיסט וזה מאוד שולי בחיים שלי.
ולשאלתך, כל מקרה לגופו, תלוי ברצון המת או המשפחה שלו.
אני לא הייתי רושם, לא מבושה אלא בגלל השוליות
זה ממש לא הדבר העיקרי והחשוב ביותר בבן אדם
זה כמו לכתוב על המצבה של אמא שלך "שמנה"... גם אם זה נכון זה לא מנומס....
אנונימי
זה תלוי
אם הכוונה לדבר על ההרגשה של השוני ואיך שהוא התמודד עם זה כמו גיבור או משהו בסגנון אז כן, אבל אם זה סתם לכתוב זה כמו שתכתבי על מצבה של מישהי עם משקפיים שהיא לא רואה טוב