5 תשובות
להיפך
זה לא
ממש לא טרנספובי
שואל השאלה:
לא כי אני כן חושבת עליהם כגברים לכל דבר אבל חלק מהרעיון זה להתייחס אליהם כמו לכל גבר ואני לא עושה את זה נגיד לא הייתי רוצה להיות לבד עם גבר סטרייט וסיס אבל עם טרנס כן
אנונימית
האמת שלא, נכון שאנחנו גברים אבל להיות טרנס בהחלט מוסיף רובד נוסף לחיים ששווה התייחסות