12 תשובות
לא מספיק
בטח כמה מיליונים
לא מספיק
כמה מליונים נראלי
מיליונים כפיצוי בסיסי, אם הייתי חטוף ששוחרר הייתי מגיש תביעת ענק עם עוד חטופים נגד המדינה וסוחט עוד כמה עשרות מיליונים שיתחלקו בנינו

באמת שכל החטופים האלה הופקרו וזה חתיכת ביזיון, הם צריכים לתבוע למדינה את הצורה ולסחוט כל טיפת כסף
למה שיתנו להם כסף?
כי המדינה שלהם לא הצליחה לשמור עליהם
שואל השאלה:
בעוד כמה שנים
או אחרי שהמלחמה תסתיים
כל שורדי הנובה, משפחות החטופים שנרצחו בשבי, החטופים ששוחררו יגישו תביעה עצומה נגד המדינה . כל הראשים כבר הודו שהם כשלו ב7/10. יזרקו פה כמה מיליארדים.
בגלל זה כל חטוף ששוחרר מיהרו לתת לו פיצויים אבל עדיין, זה לא יעבור בשתיקה
המחדל הענק שפגע להם בכל זכות אנושית בסיסית, אחריות המדינה והצבא

בגלל הפגיעה הענקית בזכויות יש להם את הזכות לתבוע ולזכות^
שואל השאלה:
הם יזכו 100%
ההתלבטות היחידה שלהם היא אם לרחם על קופת המדינה או לא.
זאת הזדמנות ענקית גם לקבל פיצויים על ההפקרה הנוראית וגם להחזיר עשירית מהכסף ומהמיסים שאנחנו משלמים במדינה ההזויה הזאת
הייתי סוחט את קופת המדינה במקומם ועף מפה לתמיד, לא הייתי חוזר למדינה הזאת
שואל השאלה:
במקומם זה מה שהייתי עושה