6 תשובות
זה בסדר, אל תוותרי כל הכבוד
תצאי להליכה ותשתי הרבה מים אבל באמת שהכל בסדר זה בריא גם מתוק
אנונימית
יש נפילות זה טיבעי וזה,קורה לכולם פשוט תדעי לקום ולהתגבר ולחזור לדרך שאת רוצה
לא נורא תמשיך כמה שוקולדים לא יהרסו לך הכל.
כלום, רק לא להעניש את עצמך... תמשיכי באורח חיים בריא כמו שעשית לפני
זה לא בטעות, את לא צריכה למנוע מעצמך מאכלים מתוקים מדי פעם בכלל
באותו הנושא: