8 תשובות
שואל השאלה:
איך אבל
אנונימית
לא תמיד מכשילים אם הוא בולם
שואל השאלה:
אולי הוא רושם תהערות אחרי הטסט?
אנונימית
אממ.
^^^את עשית טסט בכלל? כי בלימה זה די בעייתי בטסטים.
זה תלוי באיזו סיטואציה אבל אני באמת אגיד לך את זה מההיכרות שלי- בלימה זה 100% כישלון.
באיזה מצב הוא בלם אותך מה קרה שם?
שואל השאלה:
אבל אם לא הוא רשם כלום? חתולונת
אנונימית
את לא יודעת שהוא לא רשם כלום.
יש סיכוי שהוא רשם אחרי הטסט אנחנו לא באמת יודעות איך הקטע עם הטבלט עובד.
מתי הוא בלם לך ואיך?
שואל השאלה:
הוא כאילו חיפש אותי בעיקר
אנונימית
שמעי זה לא אומר לי הרבה.
למה הוא בלם אותך? מה עשית בשביל שבוא יבלום אותך ובאיזה שלב של הטסט זה קרה