10 תשובות
לא 6 שנים יותר מזה
לדעתי הוא טבעי ואחד האנשיפ היחידים שבאמת יודעים מה הם עושים
לדעתי הוא טבעי ואחד האנשיפ היחידים שבאמת יודעים מה הם עושים
גנטיקה לרוב אני מכיר סוסים טבעיים בני 16 / 17 עם גנטיקה חולנית וטבעיים, גם אני בן 17 ויש לי גנטיקה טובה לצערי אני לא כזה מתאמן ומנצל אותה,
חוזר לשאלה שלך בלי קשר לדעתי הוא לא טבעי אבל זה כן הגיוני להשיג את הגוף הזה עם הגנטיקה הנכונה
חוזר לשאלה שלך בלי קשר לדעתי הוא לא טבעי אבל זה כן הגיוני להשיג את הגוף הזה עם הגנטיקה הנכונה
הוא כן יודע מה הוא עושה אבל לדעתי הוא נגע בקלן וקצת מחטבים
שואל השאלה:
שמע אין ספק שהוא יודע מה הוא עושה אבל ראית את הגוף שלו לפני שש+ שנים? הוא היה נראה אנורקס ועכשיו יש לו גוף ממש רחב ממש וממש שרירי והוא על איזה 7 אחוזי שומן זה ממש קשה אפילו בלתי אפשרי להגיע לתוצאות כאלה בלי חומרים
שמע אין ספק שהוא יודע מה הוא עושה אבל ראית את הגוף שלו לפני שש+ שנים? הוא היה נראה אנורקס ועכשיו יש לו גוף ממש רחב ממש וממש שרירי והוא על איזה 7 אחוזי שומן זה ממש קשה אפילו בלתי אפשרי להגיע לתוצאות כאלה בלי חומרים
זה הגיוני יש לי גם גנטיקה דומה ואני עומד על 8 אחוזים בלי להתאמן בחדכ כרגע ככ , גוף יפה ידיים גדולות וחטובות, הגיוני עם הגנטיקה הנכונה
בכל מקרה אני חושב שהוא על חומרים בלי קשר לגנטיקה טובה, אבל שוב לא חומרים חזקים ורק שיפצורים ובקטנה לחיטוב
לא יודע אבל לא חושב שהוא משקר כי הוא מתאמן מלא סמן.
אם היית אומר לי תוך שנה שנתיים נהפך משחיף למה שהוא עכשיו הייתי אומר לך לא טבעי.
אם היית אומר לי תוך שנה שנתיים נהפך משחיף למה שהוא עכשיו הייתי אומר לך לא טבעי.
הוא 7 אחוז שומן?
טוב זה רק פעם אחת מתוך כמה פעמים שהוא איתגר את עצמו.
תחשוב שיש לו תפריט חיטוב והוא במעקב על כל גרגיר שנכנס לו לפה.
הוא לקח את זה קיצוני הפעם, אז ברור שהוא יצליח אחי.
טוב זה רק פעם אחת מתוך כמה פעמים שהוא איתגר את עצמו.
תחשוב שיש לו תפריט חיטוב והוא במעקב על כל גרגיר שנכנס לו לפה.
הוא לקח את זה קיצוני הפעם, אז ברור שהוא יצליח אחי.
רק מעדכן שאליה בונן העלה צילומסך של השאלה הזאת לסטורי
חחח^ נכון הגבתי לו על זה
באותו הנושא: