7 תשובות
מגנים על הראש עם הידיים ומתכופפים
מתכופפים מתחת למושב וזה
הרכבת ממשיכה לנסוע פשוט במהירות נמוכה יותר ונראה לי צריך להשתטח מתחת למושב
את האמת שקרה לי כשחזרתי מהשדה תעופה פשוט הרכבת עוצרת בתחנה הכי קרובה ויורדים למיגונית אבל עד שהיא מגיעה פשוט נוסעים
אתה נשכב על הרצפה מתרחק כמה שאתה יכול מחלונות ושם ידיים על הראש
באמת עשיתם את כל זה? אצלנו פשוט כולם המשיכו לשבת כרגיל עד שעצרנו
תתקשרי לפיקוד העורף 104 ותשאלי
באותו הנושא: