מישהי ששותה רק באירועים משפחתיים (חתונה, חינה) היא נחשבת מישהי ששותה?
אני ככה אבל לא יודעת מה לומר על עצמי כי זה קורה פעם בחצי שנה ומידי פעם שותה קוקטייל אחד במסעדה (בכל זאת זה יקר רצח חחחחחח) אבל בהשוואה לחברות שלי שהן שותות כל הזמן קבוע אלכוהול בתדירות גבוהה אני מרגישה שאני לא אחת ששותה אבל בפועל כשיש אירוע משפחתי גדול אני כן, מה זה נחשב בעצם? באופן כללי קשה לי עם ההרגשה של אחרי בגלל זה אני לא שותה עם חברות שלי.. אז מה אני נחשבתת אני לא יודעת מה לחשוב כברר זה ממש סיטואציה מבלבלת כי אני כן ולא