5 תשובות
מפגרים וחולי נפש סליחה שהם ילמדו
^^^זה לא לחטיבה
חנוכה זה חרא כי גם ככה זה לא כזה הרבה אבל פסח צ'יל כאילו שיעשו מה שבא להם כדי להרגיש יותר טוב עם זה מה אני מורה
חרא למה החטיבות גם צריכות לסבול בגלל שלתיכון הייתה שביתה
אנונימי
זה לא לכולם