20 תשובות
לא מספיק
שכחת פרה
זה קצת
ואם רציני - וואלה איך הצלחת להכניס 3 שווארמות והמבורגר (די בטוחה שזה טרול)
מקנאה בךך באלי שווארמה עכשיו
וזה התחיל כל כך יפה בהתחלה..
אני מתכוון, אם אתה מייקל פיליפס..
יש לך ה.א?
^^כיף איתך במסיבות
^ואם*
^^דיי ברור שהוא צוחק תפסיקי להיות מוזרה
זה ממש קצת
תדחוף עוד כמה שווארמות
לאא זה ממש קצתת
ווטפ
אם זה אמיתי אז תדע שני מעדיצה אותל שהצלחת לא להקיא אל ה7 טוסטעם האחה כבר בהתחלה
לא זה הכמות שמתאימה לך והכול בסדר
^אני בוכהה
וואו

ספאם 100/10

מדהים

אני צוחקת כאן בקול


כפיים סוערות

אני לא צינית זה רעיון כל כך טוב אתה גאון
מה זה השטויות האלה מי יכול לאכול אבטיח שלם בתור נישנוש????
אני רושם לך לעשות פעם ביום 3 סטים של תחרות אכילת בפלות
תחרות נקניקיות תירשם יש כאלה מקום ראשון בטוח זה win win