3 תשובות
ברור שאת צדקת, אמרו לך לא להכניס לשם לקוחות ואת עשית את העבודה שלך. אני מבין למה התסכול, אבל אין לך מה להתייחס, בכל מקום יש לקוחות חוצפנים
את צודקת
את צודקת
הם לא