8 תשובות
תלוי ממש בבנדם כי אצל כל אוטיסט זה שונה יש לי חברים אוטיסטים ואני מדברת אלייהם רגיל וליפעמים קורה אי הבנה מצחיקה אבל כולם בתיפקוד גבוהה
בתור אוטיסט מתנהגים אלינו כאילו אנחנו בגן וואי כמה שזה מעצבן חושבים שכולנו אותו דבר ויש את האלו אם הבעיות התפתחות שצריך להתנהג איתם שונה אבל אצל הרוב זה לא ככה
אנונימי
אני חושבת שאני לא מבינה מספיק כדי לחשוב
אבל אני יכולה להניח שלא
אבל אני יכולה להניח שלא
^ אבל דיבור בגובה העיניים ממש חשוב לרובנו, וגם לי
תלוי ברמת התפקוד ובהעדפות של האוטיסט.
מצטרפת לשאלה
אנונימית
כאוטיסט, לדעתי נימוס וכבוד יספיקו (לא רק כלפי אוטיסטים).
הרבה אנשים על הרצף יכולים להיתפס כמוזרים, גם אם הם לא עשו משהו פוגעני, וכל מה שהייתי רוצה זה שלא ילעגו לנו בכוונה
הרבה אנשים על הרצף יכולים להיתפס כמוזרים, גם אם הם לא עשו משהו פוגעני, וכל מה שהייתי רוצה זה שלא ילעגו לנו בכוונה
לא מה?
אני בן אדם רק אם אני שואלת להסביר.
אני אישית מתחברת רק לאנשים שמתנהגים איתי בצורה רגילה ואפילו צוחקים איתי מידי פעם על האוטיזם
אני בן אדם רק אם אני שואלת להסביר.
אני אישית מתחברת רק לאנשים שמתנהגים איתי בצורה רגילה ואפילו צוחקים איתי מידי פעם על האוטיזם
באותו הנושא: