6 תשובות
אם זה בשטח והם על שמירה זה בסדר לא כזה נוראי כל עוד זה בצד
אם אין מקום קרוב לא רואה בעיה
כן
למה שזה יהיה לא לגיטימי?
שואל השאלה:
משתינים בצד הכביש נגיד לא בשמירה
אנונימית
שואל השאלה:
^^כי זה קצת מגעיל ולא יפה
אנונימית
זה צורך מבצעי