6 תשובות
אם זה בשטח והם על שמירה זה בסדר לא כזה נוראי כל עוד זה בצד
אם אין מקום קרוב לא רואה בעיה
כן
למה שזה יהיה לא לגיטימי?
למה שזה יהיה לא לגיטימי?
שואל השאלה:
משתינים בצד הכביש נגיד לא בשמירה
משתינים בצד הכביש נגיד לא בשמירה
אנונימית
שואל השאלה:
^^כי זה קצת מגעיל ולא יפה
^^כי זה קצת מגעיל ולא יפה
אנונימית
זה צורך מבצעי
באותו הנושא: