7 תשובות
כן זה קורה תשתי הרבה מים
כן אבל שווה לבדוק את זה אצל רופא/ת נשים אולי יתן לך משהו להקלה אני נגיד זה תמיד קורה לי אבל אז הלכתי לרופאת נשים הביאה לי גלולות וממש הקל לי על כל התסמינים והכאבים במחזור
כן אבל גם יש מצב שיש לך וירוס בבטן
כן ככה זה תשימי כרית חמה, תנוחי והכדור היחידי שכן עוזר לי זה אקמול פוקוס אדום הוא קצת יקר יותר מרגיל אבל הוא היחידי שעזר לי עם כאבים
כןכן